EIWITRIJKE STOL MET AMANDELSPIJS




Toen ik een recept had bedacht voor rozijnenbrood in mijn kookboek, wist ik meteen dat ik deze moest omtoveren naar een gezonde en eiwitrijke stol! Het rozijnenbrood eet ik het hele jaar door. Nu het weer bijna kerst is, stap ik over naar de stol! Het recept voor de stol staat in mijn kookboek. Als je het High Protein kookboek nog niet in bezit hebt, raad ik je aan om zo snel mogelijk te bestellen! Dan kan jij aankomende kerst ook genieten van deze heerlijke gezonde en eiwitrijke stol!


Hoe eet jij je stol het liefst? Met het spijs er in en een laagje boter of het spijs uitgesmeerd? Ik eet mijn stol altijd met het spijs uitgesmeerd!





Ingrediënten voor de eiwitrijke stol

1x de ingrediënten voor de stol uit het High Protein kookboek


Bereidingswijze van de eiwitrijke stol

De bereidingswijze staat in het kookboek, hier zijn geen aanpassingen in gedaan!


Voedingswaarde per plakje

155 kcal - 3g vet - 23g koolhydraten - 7g eiwitten



Eet smakelijk!


Liefs, Anouk




Zin in nog meer recepten uit mijn kookboek?



Koop het High Protein kookboek / e-book in de webshop